FőoldalVissza a menübe
Áttekintés

Élen a munkahelyek megreformálásában

A technológia megváltoztatja a munkavégzést. A Ricoh biztosítja, hogy a változás pozitív legyen a csapatai és a vállalkozása számára. Végigkísérjük Önt az út minden lépésén, hogy zökkenőmentes legyen az átállás a teljesen digitális munkahelyre
További részletek
seamless digital workspace experience
Digitális munkahely

Hozzáférés bárhonnan

A jövőnket a hibrid és utazás közbeni munkavégzés formálja. Holisztikus megközelítéssel tervezzük, integráljuk és támogatjuk digitális munkaterületeket, hogy támogassuk az alkalmazottak elkötelezettségét, és segítsük Önt a teljesítmény új szintjeinek elérésében.
További részletek
Business Process Management

Sikerre tervezve

A manuális feladatoknak többé nem kell hátráltatniuk a személyzetet. Optimalizáljuk üzleti folyamatait, hogy munkatársai többet tudjanak nyújtani; a szervezet folyamatainak racionalizálásához és egyszerűsítéséhez technológiát, szakértelmet és támogatást biztosítunk
További részletek
Felhő és infrastruktúra

Cloud & clear

A felhő teljes potenciáljának kiaknázásához megfelelő ütemtervre és végrehajtó csapatra van szükség. Olyan felhőmegoldásokat és szakértelmet kínálunk, amelyek agilisabbá, költséghatékonyabbá és biztonságosabbá teszik az üzleti működést, miközben akár a következő generációs innovációk bevezetését is támogatja
További részletek
Kiberbiztonság

Nincs több kockázatos vállalkozás

Az interneteléréssel rendelkező készülékek új sérülékenységeket teremtettek a kibertámadásokhoz. Segítünk Önnek a kiberbűnözés elleni harcban az alapvető üzleti folyamataikhoz igazodó intelligens kiberbiztonsági szolgáltatásokkal és megoldásokkal.
További részletek
Digital Experience

A felhasználói élmény egy új szintje

A kiemelkedő ügyfélélmény a kimagasló munkavállalói élménnyel kezdődik. Adatszakértőkből és fejlesztőkből álló, magasan képzett csapatunk segít felülmúlni az ügyfelek elvárásait minden érintkezési ponton. Olyan megoldásokat tervezünk, építünk, valósítunk meg és szervizelünk, amelyekre a munkavállalóknak szüksége van, hogy pozitív, mély és hosszan tartó benyomást keltsenek.
További részletek
Irodai termékek és szoftverek

Kategóriaelső minőség

A Ricoh jól ismert a kiváló minőségű nyomtatókról, digitális sokszorosítókról és multifunkcionális nyomtatókról/szkennerekről/fénymásolókról. A sebesség, méret és képességek tekintetében rengeteg lehetőség közül választhatja ki a munkacsoportja, irodája vagy osztályterme számára a legmegfelelőbb modelleket és funkciókat
További részletek
Áttekintés

Sokoldalú szolgáltatási és támogatási platform

Az összes termék és szolgáltatás támogatás, amire szüksége van, egy helyen. Támogatást, tanácsadást és megoldásokat nyújtunk, hogy vállalkozása folyamatosan működjön
Támogatás kérése
AV technology and management
Hírek

Miden hír egy helyen

Tudjon meg mindent üzleti híreinkről, termékújdonságainkról és munkatársainkról, valamint a rendezvényekről, amelyeken szervezőként vagy résztvevőként jelen leszünk
Legyen tájékozott
News and events from Ricoh
A vállalatunk

Kik vagyunk, és mivel foglalkozunk

A Ricoh arra törekszik, hogy mindig meghallgassa ügyfeleit, és olyan innovatív megoldásokat, termékeket és szolgáltatásokat nyújtson, amelyek összhangban vannak az Ön üzleti céljaival. Szeretnénk hozzáadott értéket adni a szolgáltatásaihoz és termékeihez. Alkalmazkodunk a üzleti környezet változásaihoz.
Tudjon meg többet a Ricoh-ról
Áttekintés

Örömmel beszélnénk Önnel

Akár megoldásaink vagy termékeink árával kapcsolatosan szeretne érdeklődni, segítségre van szüksége a fiókja kezeléséhez, vagy már használja a termékeinket, és támogatásra van szüksége, csapatunk az Ön rendelkezésére áll
Lépjen kapcsolatba velünk
customer and employee engagement
Áttekintés

Segítünk egy lépéssel előrébb járni

Fedezze fel, és olvassa el legújabb iparági elemzéseinket, hogy megismerje mindazt, ami leginkább számít az üzleti megoldásokban
Ismerje meg a legújabb insight-jainkat
Ricoh Insights - Overview

Szerződéskezelés

A Ricoh Szerződéskezelés megoldása biztonságos és egyszerűen kezelhető központi elektronikus archívumot hoz létre, amely valós idejű hozzáférést ad naprakész dokumentumokhoz.

A szerződések tárolásának központosítása azt jelenti, hogy még nagyobb felügyeletet gyakorolhat a létfontosságú dokumentáció fölött. A szerződéseket könnyű kezelni és kikeresni, javul a dokumentumok biztonsága.

Szerződéskezelés nevű megoldásunk lehetőséget ad a dokumentumok indexelt fájlokban való elhelyezésére és biztonságos mappákban való tárolására, ahol csak a jóváhagyott felhasználók érhetik el őket. A kapcsolattartási adatok és a szolgáltatásiszint-szerződések (SLA-k) gyorsan és egyszerűen kikereshetők, és nem áll fenn többé annak a veszélye, hogy nem a megfelelő mappába vagy irattartóba kerülnek.

Funkciók és előnyök

Megoldásunk segítségével átveheti a szerződési dokumentumok kezelésének felügyeletét. A megoldás a következőket kínálja:

Egyszerű hozzáférés a bizalmas adatokhoz

  • A nyomtatott dokumentumok könnyen átalakíthatók és indexelhetők, hogy egyszerűen lehessen bennük keresni
  • A jó minőségű adatkezelés álal a keze ügyében lesznek a gyors döntésekhez és erős tárgyalási pozíciókhoz szükséges létfontosságú adatok

Nagyobb biztonság

  • A szerepkör alapú rendszerhozzáférés révén egyszerűen szabályozható, hogy ki férhessen hozzá az egyes dokumentumokhoz
  • A felhasználói naplózás és az ellenőrzési naplók nyilvántartják, melyik felhasználó mikor lépett be, és megkönnyítik az előírások betartását
  • A rendszeres biztonsági mentés védi az üzleti folytonosságot, és védelmet jelent az adatvesztés ellen is

A termelékenység növekedése

  • A digitális munkafolyamat megkönnyíti a pontosság elérését, és csökkenti annak esélyét, hogy a szerződések rossz mappába vagy irattartóba kerüljenek
  • Az optikai karakterfelismerés (OCR) funkcióval gyorsan és pontosan digitalizálható a szöveg
  • A központosított elektronikus tárhely hatékony dokumentum-hozzáférést tesz lehetővé
  • A kikölcsönzési/visszaadási szolgáltatás biztosítja a dokumentumok verziókövetését és -kezelését, hogy mindig a legfrissebb adatokhoz férhessen hozzá

Kapcsolódó szolgáltatások

  • Bejövő számlák

    Bejövő számlák

    Könnyen kivitelezhető, a számlák rögzítését, jóváhagyását, kifizetését és archiválását automatizáló megoldás

  • Dokumentumkezelés

    Dokumentumkezelés

    Integrált alkalmazás- és eszközcsomag a dokumentumkezelési infrastruktúra felügyeletére és figyelésére

  • Eszközkezelés

    Eszközkezelés

    A gyors, hatékony, több eszközre kiterjedő támogatásnak köszönhetően több idő marad az üzleti szempontból fontos feladatokra

  • Ügyfélszolgálatok

    Ügyfélszolgálatok

    Az ügyfélszolgálati csapatot azonnali hozzáféréssel felruházó és naprakész adatokkal ellátó megoldás

  • Kimenő számlák – archiválás

    Kimenő számlák – archiválás

    Az ügyfélszolgálat javítása a számlák gyors, központosított, könnyen hozzáférhető archiválásával