Kiadások

A kiadások nyomon követhető, költséghatékony kezelése

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

Időt és pénzt takaríthat meg a kiadások gyors elektronikus feldolgozásával.

Áttekintés

A Ricoh Expenses megoldásával időt takaríthat meg és csökkentheti az adminisztrációs és a tárolási költségeket; gyors, költséghatékony alternatívát használhat az időigényes manuális feldolgozás helyett.

A Ricoh megoldása a manuális folyamatokat multifunkciós készülékek (MFP-k) segítségével gyors, indexelhető dokumentumrögzítéssel és -kezeléssel váltja fel. A megoldás a papíralapú és elektronikus dokumentumokat azonnal elérhetővé teszi egy biztonságos központi digitális nyilvántartásban. Valósidejű keresés, behívás és automatizált jóváhagyás segítségével felgyorsítja a követelések feldolgozását.

Ezzel az összehangolt, követhető kiadáskezelési megoldással a vállalatok csökkenthetik a költségeiket, miközben megfelelhetnek a törvényi, adózási és adatmegőrzési előírásoknak.

  • Központosított elektronikus tárolás és kezelés, ami maximalizálja a hatékonyságot és csökkenti a költségeket.

  • Az elektronikus jóváhagyási folyamatok csökkentik a kiadások feldolgozási idejét.

  • Pontos indexelés, nyomon követhetőség és ellenőrzési nyomvonalak biztosítják a gyors keresést és behívhatóságot, emellett segítik a szabályozásoknak való megfelelést is.

Oldal tetejére

Információ

  • Office man leaning on desk
    Human Resource Records

    Gyorsítsa fel a munkafolyamatokat és javítsa a hatékonyságot a munkaerő-nyilvántartás gyors, pontos és megbízható kezelése révén

 

Oldal tetejére

További segítségre van szüksége?
Lépjen kapcsolatba a Ricoh-val a kapcsolatfelvétel a Ricoh-val űrlap segítségével.

Oldal tetejére