Személyzeti adatok kezelése
A személyzeti osztályok nap mint nap nagy mennyiségű bizalmas dokumentációt kezelnek az önéletrajzoktól a szerződésekig, az egészségügyi adatoktól a nyugdíjadatokig. Vállalkozása méretétől függetlenül ki kell alakítania a megfelelő folyamatokat ezen papírmunkák hatékony és biztonságos kezelésére.
A Ricoh Személyzeti adatok kezelés szolgáltatása a személyzeti osztályoknak segít megkönnyíteni a dokumentumkezelést. A dokumentumok rögzítés és indexelés után egy biztonságosan kezelhető központi digitális tárba kerülnek. Minden kényes dokumentum biztonságosan van tárolva és biztonságos a hozzáférés is, a személyzeti osztály dolgozóinak pedig pontos, naprakész információk állnak bármikor a rendelkezésére.
A digitális dokumentumkezelési megoldásnak a meglévő elektronikus személyzeti munkafolyamatokba való integrálása javítja a személyzeti osztály munkafolyamatait, és pénzt is megtakarít:
- A dokumentumok hatékonyan kezelhetők és nyomon követhetők, ami gyorsíthatja a jóváhagyást és az engedélyezést
- A dokumentumok hatékony rögzítésének és a biztonságos hozzáférésnek köszönhetően nő az ügyfelek bizalma
- A dokumentumok biztonságos tárolása és elférése, valamint nyomon követésének lehetősége segíti az előírások betartását
- Közvetlen idő- és pénzmegtakarítás érhető el a kézzel végzett munkák mennyiségének csökkentésével, valamint a fizikai tárolás és a nyomtatás költségeinek redukálásával
- Funkciók és előnyök
-
A Ricoh Személyzeti adatok kezelése szolgáltatás a személyzeti osztályok hatékonyságát javítja a gyors, pontos, bizalmas dokumentumkezelés révén.
Megoldásunk a következőkben lesz a segítségére:
A biztonság és az előírásoknak való megfelelés biztosítása
- A bizalmas adatok elvesztés és visszaélés elleni védelme biztonságos szerepköralapú hozzáférési jogokkal
- A jogszabályi előírásoknak való megfelelés biztosítása pontos indexeléssel és ellenőrzési naplókkal, verziókövetéssel és check-in/check-out alapuló dokumentumkezeléssel
- Az előírások betartásának egyszerűsítése biztonságos elektronikus tárhely használatával, amely megkönnyíti a dokumentumok megőrzésére és megsemmisítésére vonatkozó előírások betartását
A feldolgozás gyorsítása
- Az olyan folyamatok felgyorsítása, mint a munkaerő-felvétel, mivel lehetőség van az önéletrajzok és egyéb dokumentumok gyors és egyszerű lekérésére és szétválogatására
- Azonnali, biztonságos hozzáférés a központilag tárolt elektronikus dokumentumokhoz, ami lehetőséget ad a vállalat különböző vezetői általi jóváhagyások gyorsabb beszerzésére
- A dokumentumok egyszerű rögzítése és átalakítása kereshető, indexelt digitális formátumba több mint 300 különböző fájlformátum használatával
Költségcsökkentés
- Csökken az időveszteség, valamint az adminisztrációs és tárolási költségek, és lehetőség lesz egy pontosan indexelt, központilag felügyelt elektronikus tárhelyhez való azonnali hozzáférésre