Biztonsági megoldások

Cége kritikus üzleti folyamatainak végrehajtása teljes biztonsággal.

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

Védje adatait a dokumentumok teljes életciklusa során.

A dokumentumok biztonsága és a megfelelőség érthető módon előkelő helyen állnak a vállalatok fontossági rangsorában: az érzékeny információk élettartamuk bármely szakaszában veszélyben lehetnek, de különösen nyomtatáskor vagy egy rosszul ellenőrzött dokumentumkezelési környezetben. Adatvesztés, lopás, pereskedés… ezek valódi veszélyek.

A Ricoh megbízható, intelligens megoldásokat kínál:

  • Érzékeny dokumentumok védelme biztonságos nyomtatási technológiák használatával

  • A papíralapú dokumentumkezelés átalakítása biztonságos tárolást és kezelést biztosító digitális munkafolyamatokká

  • Dokumentumok biztonságos terjesztésére és megosztására szolgáló módszerek használata

  • A dokumentumokkal végzett tevékenységek pontos és átfogó ellenőrzése, amely támogatja az auditálást és a megfelelőséget is

  • Felhasználói azonosítás, hogy csak az arra felhatalmazott személyek férhessenek hozzá az érzékeny információkhoz

  • Belső és külső titkosítási, biztonsági és megfelelőségi irányelvek betartatása

A Ricoh megoldásai hatékonyan integrálhatók a meglevő vállalati biztonsági rendszerbe, testre szabhatók, hogy megfeleljenek a követelményeknek. Ügyfeleivel teljes biztonságban működhet együtt és oszthatják meg az információkat.

Oldal tetejére

Információ

  • Office window man sitting at desk
    Dokumentumkezelés

    Egyszerűsítse a dokumentum-infrastruktúra kezelését, ellenőrzését és felügyeletét a maximális hatékonyság és a költségek jelentős csökkentése érdekében.

  • Red Folder Stacked
    Dokumentumtárolás és kezelés

    Dokumentumok egyszerű rögzítése, kombinálása, konvertálása és kezelése.

 

Oldal tetejére

További segítségre van szüksége?
Lépjen kapcsolatba a Ricoh-val a kapcsolatfelvétel a Ricoh-val űrlap segítségével.

Oldal tetejére