Munkahelyi szolgáltatások

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

Az irodai tér növekvő költségének eredményeképpen egy tárgyaló helyiség éves bérleti költsége meghaladja a 15 000 eurót a fő piacainkon*. Azonban a kutatások szerint ennek ellenére az idő 50%-ában ezek üresen állnak**.

A Ricoh Munkahelyi megoldásai segítségével még hatékonyabban kihasználhatják a munkaterületet. Amit kínálunk: szakértő tanácsadás, hogyan lehet legmegfelelőbben elrendezni a munkahelyet a produktivitás és együttműködés maximalizálása érdekében, valamint az irodai támogatási funkciók automatizálását szolgáló technológia alkalmazása.

A támogatásunk segítségével modernizálhatja az irodai folyamatokat, például a tárgyaló helyiségek beosztását és lefoglalását. Még produktívabb munkakörnyezetet biztosíthat az alkalmazottaknak, valamint feltárhatja a tér még hatékonyabb kihasználásának lehetőségeit, ami akár a költségeket is csökkentheti. Testreszabott megoldásaink gyakorlati előnyökkel szolgálnak az alkalmazottak számára, valamint mérhető előnyökkel a szervezet számára.

Lépjen kapcsolatba velünk, és ismerje meg, hogyan segíthetünk még hatékonyabban kihasználni a munkahelyüket.

* DTZ Research, Occupier Perspective, “Bérleti költségek világszerte — Irodák 2013, Költségcsökkentési lehetőségek a gyengébb piacokon”, 2013. január. USD/EUR árfolyam 2014. augusztusi érték szerint.

** Johnson Controls, “Mindent egy munkanapról: Munkahelyi trendek kitekintése világszerte”, 2012. március

Oldal tetejére

Kapcsolódó hivatkozások