A Ricoh az egyik legismertebb munkahelyi rendszerintegrátorokat vizsgáló jelentésben specialistaként szerepel
18.09.2023

A Ricoh az egyik legismertebb munkahelyi rendszerintegrátorokat vizsgáló jelentésben specialistaként szerepel

LONDON, 2023. szeptember 18. - A Ricoh ma bejelentette, hogy a Verdantix Green Quadrant: ‘Workplace Systems Integrators' jelentésben specialistaként szerepel. A 2023-as globális jelentés részletes, tényeken alapuló összehasonlítást nyújt a piacon jelenlévő legkiemelkedőbb munkahelyi rendszerintegrátorokról, mélyreható elemzések és felmérések segítségével.

Ebben az évben a Ricoh "piacvezető pontszámot" ért el munkahelyi irányítási rendszereivel. Az elmúlt évtizedben a Ricoh a szoftverek, hardverek és digitális szolgáltatások átfogó portfólióját fejlesztette ki, hogy segítsen az ügyfelek fizikai és digitális munkahelyi igényeinek kielégítésében. A Verdantix szerint "a Ricoh a munkahelyi ajánlatok és a kapcsolódó szolgáltatások összekapcsolása révén jó pozícióban van ahhoz, hogy end-to-end szolgáltatásokat nyújtson a munkahelyi átalakítási projekteket megvalósító ügyfelek számára".

A jelentés kiemeli a Ricoh folyamatos beruházásait a technológia folyamatos fejlesztésébe, hogy "az ügyfelek igényeinek megfelelően tudjon fejlődni" azáltal, hogy "a fejlett technológia, például az AI kihasználásának új módjaiba fektet be az automatizálás és az új szolgáltatások nyújtásának előmozdítása érdekében". Például a RICOH Spaces nevű munkaterület-optimalizáló platformjával "azt vizsgálja, hogy a generatív mesterséges intelligencia hogyan tud intelligens javaslatokat és támogatást nyújtani az eszközön belül".

A Ricoh-t "az ügyfelek számára nyújtott testreszabott folyamatos támogatási szolgáltatásaiért" is kiemelték, ahol "átlagon felüli pontszámot ért el az összes támogatási szolgáltatási területen, a munkahelyi hardver és konnektivitás, az ingatlan és munkahelyi platformok, valamint a point solutions területén". Ezt támogatja a Ricoh "hatalmas és elosztott munkaerő-állománya, amely lehetővé teszi, hogy 24/7, többcsatornás, többnyelvű, igény szerinti támogatási szolgáltatásokat nyújtson".

Nicola Downing, a Ricoh Europe vezérigazgatója a jelentés megállapításait kommentálva elmondta: "Egyre nagyobb szükség van az olyan technológiákra, mint például a munkahelyi élményt nyújtó platformok, amelyek biztosítják, hogy az irodák rugalmasak és hatékonyak legyenek, és a munkavállalók elkötelezettségét, együttműködését és termelékenységét elősegítsék. Folyamatosan beruházunk termékeinkbe és szolgáltatásainkba, hogy megfelelhessünk ügyfeleink változó igényeinek, ezért örülök, hogy ez a jelentés elismeri azt a pozitív fejlődést, amelyet az elmúlt néhány évben vezető munkaterület-integrátorként elértünk."

Regisztráljon előzetesen a jelentés ingyenes példányára itt.

| A Ricoh-ról |

A Ricoh integrált digitális szolgáltatások, valamint a nyomtatási- és képalkotási megoldások egyik vezető szolgáltatója. Célunk a munkahelyek és a munkaterületek digitális átalakulását és az üzleti teljesítmény optimalizálását támogatni.

A tokiói székhelyű Ricoh cégcsoport működése globálisan mintegy 200 országban és régióban ér el ügyfeleket, 85 éves történelme során összegyűjtött tudással, technológiákkal és szervezeti képességekkel támogatva őket. A 2023 márciusával zárult pénzügyi évben a Ricoh Group árbevétele 2 134 milliárd jen (kb. 16 milliárd USD) volt.

A Ricoh küldetése és jövőképe, hogy a munkahelyi folyamatok megértésével és átalakításával képessé tegyük az egyéneket arra, hogy a munka által találják meg a kiteljesedést, hogy felszabadíthassuk a bennük rejlő potenciált és kreativitást a fenntartható jövő megvalósítása érdekében. 

További információért kérjük, látogasson el a www.ricoh.com weboldalra.

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Minden jog fenntartva. A tartalomban felmerülő márkanevek és a védjegyek a jogszerűen bejegyzett tulajdonosok korlátlan tulajdonát képezik.


Kérdés esetén kérjük forduljon kollégánkhoz:

RICOH Hungary Kft.

Fekete Gábor

E-Mail: gfekete@ricoh.at

Mobil: +43 664 80 464 2455