09.01.2024

A Ricoh Leader minősítést kapott az IDC MarketScape, Worldwide Sustainability Programs and Services listáján

LONDON, 2024. január 9. - A Ricoh ma bejelentette, hogy az IDC MarketScape for Worldwide Sustainability Programs and Services Hardcopy 2023 Vendor Assessment (dokumentum # US49892223, 2023. december) felmérése szerint a vállalat vezető szerepet kapott. Ez az IDC-tanulmány a globális nyomtatási-szolgáltatók fenntarthatósági programjait és szolgáltatásait értékeli, és azonosítja erősségeiket és kihívásaikat. 

Az IDC MarketScape a Ricoh régóta tartó elkötelezettségét a környezeti fenntarthatóság iránt - amely a Ricoh alapítója, Kiyoshi Ichimura által 1946-ban létrehozott alapelvekben gyökerező prioritás - a vezető pozícióját meghatározó kulcsfontosságú megkülönböztető tényezőként említi, és megállapítja: "A Ricoh már évtizedekkel ezelőtt felismerte a környezetre gyakorolt hatás minimalizálására vonatkozó vállalati felelősségét. 1976-ban a Ricoh létrehozta a vállalat Environmental Promotion részlegét, és a vállalat továbbra is arra összpontosít, hogy üzleti és működési tevékenységén keresztül előmozdítsa a fenntarthatóságot, miközben innovatív technológiákat fejleszt, hogy segítse az ügyfeleket a szén-dioxid-kibocsátás csökkentésében és a környezeti hatások mérséklésében." 

Az IDC a Ricoh üzleti tevékenységét, termékeit és üzleti modelljét, üzleti szolgáltatásait, vállalati stratégiáit, valamint irányítási/kockázati/megfelelési intézkedéseit értékelte a fenntarthatósággal összefüggésben, és erősségeit a kibocsátáscsökkentés, a portfólión belüli fenntarthatóság, az újrafelhasználás és újrahasznosítás, valamint a menedzselt nyomtatási és automatizálási szolgáltatások terén azonosította. 

"Az értékelés során a Ricoh következetesen bizonyította a környezetvédelem iránti mélyen gyökerező elkötelezettségét, amely a fenntarthatóság prioritásként való kezelésében nyilvánult meg" - mondta Robert Palmer, az IDC képalkotási, nyomtatási és dokumentummegoldásokért felelős kutatási alelnöke. "Az ENSZ fenntartható fejlődési céljaihoz való igazodás és a 2050-ig 100%-ban megújuló energiafelhasználás elérésére tett ígéret jellemzi a Ricoh tevékenységét, amely az üvegházhatású gázok kibocsátásának csökkentésére, az újrafelhasználás és újrahasznosítás előmozdítására, valamint a környezetvédelemi szempontok zökkenőmentes integrálására irányul az üzleti tevékenység minden aspektusába, különösen csodálatra méltó." 

Gazdag örökségére építve a Ricoh úgy véli, hogy digitális szolgáltatásai kulcsszerepet játszottak abban, hogy a vállalat a fenntarthatóság terén vezető szerepet játszik. Mivel a hibrid és távoli munkastílusok újradefiniálják a vállalati környezetet, a Ricoh továbbra is befektet a menedzselt nyomtatási szolgáltatásokba, valamint a digitális szolgáltatásokba és megoldásokba, amelyek a vállalat szerint támogatják a vállalkozások fenntarthatóságát. Az IDC MarketScape megjegyzi: "A Ricoh menedzselt nyomtatási és automatizálási szolgáltatásai segítenek a vállalkozásoknak optimalizálni a nyomtatási infrastruktúrát a hatékonyság növelése, a költségek csökkentése, a biztonság fokozása és a fenntarthatóság előmozdítása érdekében." A MarketScape azt is kiemeli, hogy "minden általa (Ricoh) gyártott termék vagy szolgáltatási ajánlat rendelkezik a fenntartható üzleti gyakorlatot támogató funkciókkal vagy képességekkel". A jelentés továbbá megállapítja: "A Ricoh kiérdemlte a helyet azon a szűk beszállítói listán, amikor egy vállalat partnert keres a hibrid munkamodell bevezetéséhez, jobbá tételéhez. A Ricoh rendelkezik azokkal az eszközökkel és szakértelemmel, amelyek elősegítik az együttműködést, a kreativitást és a termelékenységet a rugalmas munkakörnyezetekben, ami segíthet a vállalatoknak csökkenteni a környezeti terhelést is.” 

"Több mint 45 évvel ezelőtt felismertük a Föld természetes öngyógyító képességének megőrzésének fontosságát, és elköteleztük magunkat amellett, hogy a környezetünk fenntarthatóságát a Ricoh Group minden üzleti döntésének középpontjába helyezzük" - mondta Mikako Suzuki, a Ricoh Company, Ltd. ESG és kockázatkezelésért felelős vállalati tisztviselője. "Globális vállalati polgárként hiszünk abban, hogy a körkörös gazdaságon belül az üzlet és a környezet közötti harmónia megteremtése érdekében tett intézkedéseink egy valóban fenntartható és szén-dioxid-mentes társadalom megvalósítása felé vezetnek minket. Az IDC MarketScape-ben elért Leader pozíciót erőfeszítéseink elismeréseként értékeljük." 

A Ricoh hisz abban, hogy a sikerre való törekvés nem mehet a környezet rovására, és szorosan együttműködik az ügyfelekkel és beszállítókkal, hogy irányítási tevékenységeit a fenntartható üzleti gyakorlatokhoz igazítsa. Példaként említhetjük a csoportszintű zöld beszerzési szabványokat, amelyek biztosítják a minimális környezeti hatással járó nyersanyagok és alkatrészek felelős beszerzését, valamint a képalkotó berendezések, alkatrészek és fogyóeszközök megfelelő újrahasznosítását lehetővé tevő visszavételi programokat.

Kapcsolódó információk

A Ricoh fentarthatósági törekvései

https://www.ricoh.hu/rolunk/fenntarthatosag/

| Az IDC MarketScape-ről |

Az IDC MarketScape szállítói értékelő modell célja, hogy áttekintést nyújtson az IKT (információs és kommunikációs technológia) szállítók versenyképességéről egy adott piacon. A kutatási módszertan egy szigorú, minőségi és mennyiségi kritériumokon alapuló pontozási módszert alkalmaz, amely egyetlen grafikus ábrát eredményez az egyes szállítók adott piacon belüli helyzetéről. Az IDC MarketScape világos keretet biztosít, amelyben az IT- és távközlési szállítók termék- és szolgáltatáskínálata, képességei és stratégiái, valamint jelenlegi és jövőbeli piaci sikertényezői értelmesen összehasonlíthatók. A keretrendszer a technológiai vásárlók számára 360 fokos értékelést nyújt a jelenlegi és a leendő szállítók erősségeiről és gyengeségeiről.

| A Ricoh-ról |

A Ricoh integrált digitális szolgáltatások, valamint a nyomtatási- és képalkotási megoldások egyik vezető szolgáltatója. Célunk a munkahelyek és a munkaterületek digitális átalakulását és az üzleti teljesítmény optimalizálását támogatni.

A tokiói székhelyű Ricoh cégcsoport működése globálisan mintegy 200 országban és régióban ér el ügyfeleket, 85 éves történelme során összegyűjtött tudással, technológiákkal és szervezeti képességekkel támogatva őket. A 2023 márciusával zárult pénzügyi évben a Ricoh Group árbevétele 2 134 milliárd jen (kb. 16 milliárd USD) volt.

A Ricoh küldetése és jövőképe, hogy a munkahelyi folyamatok megértésével és átalakításával képessé tegyük az egyéneket arra, hogy a munka által találják meg a kiteljesedést, hogy felszabadíthassuk a bennük rejlő potenciált és kreativitást a fenntartható jövő megvalósítása érdekében. 

További információért kérjük, látogasson el a www.ricoh.com weboldalra.

© 2023 RICOH COMPANY, LTD. Minden jog fenntartva. A tartalomban felmerülő márkanevek és a védjegyek a jogszerűen bejegyzett tulajdonosok korlátlan tulajdonát képezik.

Kérdés esetén kérjük forduljon kollégánkhoz:

RICOH Hungary Kft.
Fekete Gábor
E-Mail: gfekete@ricoh.at
Mobil: +43 664 80 464 2455