Megközelítésünk

A szükséges információk a szükséges időben.

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

Kapcsolódó hivatkozások

Az ötlépéses folyamat

A Ricoh alaposan kidolgozott módszereket követve fenntartható javulást képes elérni, amely a teljes cégnél érzékelhető lesz. Az ötlépéses modell megvalósítása már bizonyított projektkezelési és szervizkezelési módszerekkel történik, amelyek hosszútávon fenntartható partnerkapcsolat kialakulását eredményezik a Ricoh és ügyfelei között.

  1. Megértés: Meg akarjuk érteni, mit szeretne elérni cége rövid és hosszú távon. Ezt követően megnézzük és kielemezzük, hogyan érkezik cégéhez az információ, mi történik azzal cégen belül és hogyan használják azt az új eredmények elérésére. Megvizsgáljuk a beviteli, feldolgozási és kimeneti mintákat, valamint a cég legfontosabb dokumentum-folyamatait is, mindezt eddig elképzelhetetlennek gondolt részletességgel.  

  2. Javítás: Olyan megoldásokat kínálunk, melyek a bevitel, a feldolgozás és a kimenet mellett a folyamatokat, a fenntarthatóságot és a munkahelyi gyakorlatot egyaránt célozzák.

  3. Átalakítás:  A menedzselt szolgáltatás tényleges megvalósításakor mindent figyelembe veszünk, amit cégéről megismertünk. A dokumentumok és az információ teljes életciklusát átalakítjuk, hogy a cég alkalmazottai a szükséges időben kapják meg a szükséges információkat. A több részleget, irodát vagy akár országot érintő alapvető üzleti folyamatokat úgy módosítjuk, hogy azok javítsák a cég versenyelőnyét. Természetesen a biztonság mindenfajta dokumentumfolyamatnál elsődleges fontosságú.

  4. Irányítás: A folyamatos irányítás elsődleges a kitűzött célok elérése szempontjából. Az értékes kezelési eszközök kidolgozásának célja, hogy mindig tiszta képet kaphasson cége helyzetéről és elérhesse a döntésekhez szükséges információkról. Ezt követően a maximális termelékenység és ügyfél-elégedettség biztosítás érdekében áttekintjük a szolgáltatási és támogatási mechanizmusokat is.

  5. Optimalizálás: Mint köztudott, az üzleti életben semmi sem állandó. Segíthetünk abban, hogy vállalkozása a megfelelő rugalmassággal és méretezhetőséggel rendelkezzen, és a dokumentumok ne tehet jelentsenek, hanem növekedhessen általuk. 

Mindezt a projekt-, szolgáltatás- és változáskezelés szolgálja, ami kiegészül az üzleti partnerséggel.

Oldal tetejére

További segítségre van szüksége?
Lépjen kapcsolatba a Ricoh-val a kapcsolatfelvétel a Ricoh-val űrlap segítségével.

Oldal tetejére