Logisztika

Nagyobb versenyelőny, rövidebb számlázási idő, egyszerűbb adminisztráció.

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

Költségek csökkentése és a cash flow javítása a logisztika centralizált irányításával.

Áttekintés

Az új piacok visszaesését és az üzemanyagok árának növekedését ellensúlyozandó a Ricoh centralizált dokumentumkezelési megoldásával optimalizálhatók a folyamatok, javítható a cégek termelékenysége és csökkenthetők a költségek.

A Ricoh Logistics megoldása egyetlen biztonságos, könnyen kezelhető, centralizált elektronikus nyilvántartásban rögzíti az összes papíralapú és elektronikus dokumentumot. A megoldás a számlák előállítását és a kifizetéseket gyorsító elektronikus feldolgozás révén javítja a vállalatok versenyképességét.

Elektronikusan rögzíti és pontosan indexeli a szállítási, átvételi, begyűjtési és egyéb dokumentumokat, így azok gyorsan behívhatók és ellenőrizhetők. Mindez rövidebb számlázási időt, alacsonyabb adminisztrációs költségeket és az ügyfeleknek biztosított szolgáltatások javulását eredményezi. 

  • A kézi dokumentum-feldolgozás és ügyintézés minimalizálása, az adminisztrációs és tárolási költségek csökkentése.

  • A logisztikai folyamatok felgyorsítása a dokumentumok gyors rögzítésével, indexelésével, kereshetőségével, tárolásával és behívhatóságával.

  • Az ügyfelek elégedettségének javítása, gyorsabb fizetés és jobb cash flow.

Oldal tetejére

Információ

  • Blue and white chart demonstrating progress over time.
    Fleet Records

    A flottanyilvántartás centralizálása és egyszerűsítése elektronikus kezelés használatával.

 

Oldal tetejére

További segítségre van szüksége?
Lépjen kapcsolatba a Ricoh-val a kapcsolatfelvétel a Ricoh-val űrlap segítségével.

Oldal tetejére